JIJI Unnies Stalkeuse Suprême de DBSK ♥
Messages : 197 Date d'inscription : 17/04/2011 Age : 31 Localisation : Lévis
| Sujet: Be my girl Lun 18 Avr - 10:10 | |
| - Spoiler:
Don't wanna hurt nobody This is a song for you Skippin all the afterparties Girl, I'm goin home with you
Don't even think about it You gon' feel what we gon' do 'Cause we'll be falling in love all night long
Said I know she wanna be mine tonight She should know that I can please mine for life And we gonna have a good time, yeah When I tell you girl it's alright You gon' be my girl
One look from you girl and it's too hard to get by But excuse me girl, I been watchin' you All night' that's right, I'd like to Take this night over What I'm tryin to say is you should be mine
She should be my Baby, baby Baby, baby Baby, baby She should be my girl
Wanna make you my somebody Wanna see this world with you So hard to find love like this Chances are far and few
No other one can have you I want you to myself My heart is open for you all life long
Said I know she wanna be mine tonight She should know that I can please mine for life And we gonna have a good time, yeah When I tell you girl it's alright You gon' be my girl
One look from you girl and it's too hard to get by But excuse me girl, I been watchin' you All night' that's right, I'd like to Take this night over What I'm tryin to say is you should be mine
She should be my Baby, baby Baby, baby Baby, baby She should be my girl
Gonna get you girl Get you girl Get you girl Get you girl
Then I'm gonna love you girl Love you girl You should be mine
Gonna get you girl Get you girl Get you girl Get you girl
Then I'm gonna love you girl Love you girl You gon' be my girl
One look from you girl and it's too hard to get by But excuse me girl, I been watchin' you All night' that's right, I'd like to Take this night over What I'm tryin' to say is you should be mine
She should be my Baby, baby Baby, baby Baby, baby
She should be my Baby, baby Baby, baby Baby, baby
She should be my girl
Ne blesse personne C'est une chanson pour toi Saute les anciennes parties Girl, Je vais rentrer (à la maison) avec toi
Ne pense même plus à ça Tu va sentir ce que l'ont va faire Parce que nous allons tomber amoureux tout au long de la nuit
(Dire) Je sais qu'elle voulait être mienne cette nuit Elle devrait savoir que je peux la faire mienne pour la vie Et nous allons avoir un bon moment, yeah Quand je te dis girl c'est bien Tu deviendras ma girl
Un regard de toi girl et c'est trop difficile de passer Mais excuse moi girl, je t'ai regardée Toute la nuit, c'est vrai, je voudrais Prendre cette nuit plus de Ce que j'essaie de dire c'est, tu devrait être mienne
Elle devrait être ma Baby, baby Baby, baby Baby, baby Elle devrait être ma girl
Je voudrais te faire mon quelqu'un Je voudrais voir le monde avec toi C'est si difficile de trouver un amour comme ça Les chances sont loin et peu
Personne d'autre ne peut t'avoir Je te veux pour moi Mon coeur est ouvert pour toi tout au long de la vie
(Dire) Je sais qu'elle voulait être mienne cette nuit Elle devrait savoir que je peux la faire mienne pour la vie Et nous allons avoir un bon moment, yeah Quand je te dis girl c'est bien Tu seras ma girl
Un regard de toi girl et c'est trop difficile de passer Mais excuse moi girl, je t'ai regardée Toute la nuit, c'est vrai, je voudrais Prendre cette nuit plus de Ce que j'essaie de dire c'est tu devrait être mienne
Elle devrait être ma Baby, baby Baby, baby Baby, baby Elle devrait être ma girl
Je vais t'obtenir girl T'obtenir girl T'obtenir girl T'obtenir girl
Ensuite je vais t'aimer girl T'aimer girl Tu deviendras mienne
Je vais t'obtenir girl T'obtenir girl T'obtenir girl T'obtenir girl
Ensuite je vais t'aimer girl T'aimer girl Tu seras ma girl
Un regard de toi girl et c'est trop difficile de passer Mais excuse moi girl, je t'ai regardée Toute la nuit, c'est vrai, je voudrais Prendre cette nuit plus de Ce que j'essaie de dire c'est tu devrait être mienne
Elle devrait être ma Baby, baby Baby, baby Baby, baby
Elle devrait être ma Baby, baby Baby, baby Baby, baby
Elle devrait être ma girl | |
|